Handelsbetingelser
Nedenstående handelsbetingelser gælder for køb af billetter til arrangementer arrangeret af Fremtidens Unge. Ved at købe billetter accepterer du disse betingelser.
Betingelser
Fremtidens Unge sælger billetter til arrangementer såsom lejre, sociale events, workshops og hyggeaftener. Alle billetter leveres elektronisk via e-mail efter betaling er gennemført.
Når du har købt en billet, modtager du en bekræftelse via e-mail med alle nødvendige oplysninger om arrangementet. Det er dit ansvar at sikre, at den oplyste e-mailadresse er korrekt. Hvis du ikke modtager en bekræftelse inden for 24 timer, bedes du kontakte os på info@ftunge.dk.
Alle priser for billetter er oplyst i danske kroner (DKK) og er inklusive eventuelle gebyrer og afgifter. Betaling sker elektronisk, og vi accepterer følgende betalingsmetoder:
- Visa
- Mastercard
- MobilePay
Pengene trækkes fra din konto, når din bestilling er bekræftet.
Ved køb af billetter til arrangementer gælder der som udgangspunkt ikke fortrydelsesret, jf. forbrugeraftalelovens undtagelser vedrørende fritidsaktiviteter, der finder sted på en bestemt dato.
Afbestillingspolitik:
- Billetter kan ikke refunderes, medmindre arrangementet aflyses af Fremtidens Unge.
- Hvis du bliver forhindret i at deltage, kan du kontakte Fremtidens Unge på info@ftunge.dk for at undersøge muligheden for at overdrage din billet til en anden person.
Fremtidens Unge forbeholder sig retten til at ændre dato, tidspunkt eller sted for et arrangement i tilfælde af uforudsete omstændigheder.
- Hvis et arrangement aflyses, refunderes billetprisen automatisk til din konto.
- Hvis arrangementet flyttes til en ny dato eller lokation, kan du vælge at få refunderet din billet inden for 14 dage efter, at ændringen er meddelt.
Hvis der opstår fejl i forbindelse med din billetbestilling eller arrangementet, har du ret til at reklamere.
- Du skal reklamere inden for rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen.
- Der ydes 2 års reklamationsret i overensstemmelse med købeloven, dog kun ved fejl og mangler, som ikke skyldes egen handling eller forsømmelse.
- Kontakt Fremtidens Unge på info@ftunge.dk for at indgive en reklamation.
Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser inden for 2-3 arbejdsdage.
Fremtidens Unge kan ikke holdes ansvarlig for forhold, der ligger uden for vores kontrol, herunder forsinkelser, tekniske problemer eller lignende, der måtte forhindre dig i at deltage i arrangementet.
Hvis du ønsker at klage over dit køb eller en oplevelse i forbindelse med et af vores arrangementer, bedes du kontakte os på info@ftunge.dk. Vi bestræber os på at besvare alle klager inden for 5 arbejdsdage.
Hvis vi ikke kan finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, via www.naevneneshus.dk.
Enhver tvist, der måtte opstå mellem en kunde og Fremtidens Unge, skal forsøges løst i mindelighed. Hvis en løsning ikke kan findes, afgøres tvisten efter dansk ret ved de danske domstole.